Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2009 14:13 - Две неща
Автор: kyanov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 566 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.07.2009 12:56


. : вселена : .

 

Тихо е в душата ми,
моя тъжна звездице -
тихо море...
Човешко сърце
в облачно тяло,
моя тъжна звездице,
мое тихо море
е сънят ми -
душа на Фуриите...
Тихо е в душата ми,
моя тъжна звездице,
кристален отблясък
с корал от сърце
на вдишана вечност,
моя тъжна звездице,
мое малко и тихо море...

най-дългият ден : .

 

Понякога чакам най-дългия ден
с най-дългите пръсти и кървави устни.
И ето, най-дългият ден е умрял -
пенливо и сочно - с кални, повехнали клепки...
На гроба ще ида с тъмната шапка,
а очилата със слепи стъкла ще оставя там, където днес е душата ми.
Довечера зловещият вятър ще вие в комина на моето щастие.
С дългите пръсти, наследени от утрото, ще бърка в съседското ястие
от волни жертвоготовности, доволни в скръбта си.
Ще чакам най-дългият ден да пристигне -
като афиш за Театъра на Моето Щастие -
афиш, който предлага евтини музи...
Най-дългият ден е умрял - леден в скръбта си.
По залез в еврейските гробища ще пръсна праха му с мисли за Утрото...
Моето утре, свенливо надничащо от албума със спомени.



Тагове:   море,   спомени,   стихове,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kyanov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14826
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930